Jullie willen meer zelf doen. Zelf onderzoeken, zelf ontwerpen. Daar zijn natuurlijk wel de juiste skills voor nodig. Die skills bouwen we samen met jou en je team op door middel van trainingen en coaching.
Onze trainers komen allemaal uit de praktijk. Ze zijn onderzoekers, ontwerpers, strategen. Ze hebben jarenlange ervaring – daar plukt jouw organisatie de vruchten van.
Trainingen
We geven je de kennis en tools om klantgerichter te werken. Je kunt kiezen uit verschillende trainingen. Van research tot design. Van heel praktisch tot meer strategisch.
-
Starten met user centered design
Leer wat user centered design is, en hoe UX Research helpt
-
Onderzoeksaanpak bepalen
Kies de juiste methode voor elke UX onderzoeksvraag
-
Onderzoek uitvoeren
Leer UX-onderzoek uitvoeren: van interviews tot data-analyse
-
Inzichten uitwerken en delen
Leer observaties omzetten in waardevolle inzichten
-
Design Sprints faciliteren
Leer wat honderden Design Sprints ons hebben geleerd
-
Design System introduceren
Design Systems: van opzetten tot gebruik en adoptie
-
Accessibility
Leer alles over digitale toegankelijkheid en een inclusief ontwerpproces
-
Experiment Design
Leer ideeën snel concreet maken en toetsen bij gebruikers
-
Customer Journey Mapping
Leer hoe je met Customer Journeys richting geeft aan je organisatie
-
Stereotyping
Leer klantbehoeften begrijpen door betekenisvolle stereotypes te maken
-
Service Blueprinting
Leer hoe service blueprints inzicht geven in je klant én organisatie
Coaching
In onze trainingen leer je heel veel in korte tijd. Je krijgt inzicht in UX Research methodes, je ontwikkelt skills. Maar niet alles wat nodig is past in een training. Met name het strategisch toepassen van UX Research heeft meer tijd en aandacht nodig. Daar doen we coaching voor.
Tijdens coaching gaan we net wat dieper. We haken periodiek bij je aan om je organisatie klantgerichter te maken en je skills te verbeteren. Waar de focus ligt? Dat hangt af van jouw vragen en behoeften. Onze coaches hebben gewerkt voor zo’n beetje elke grote speler op de Nederlandse markt die digitaal serieus neemt. Die opgebouwde kennis – daar profiteer je van.
Niel vertelt je graag meer over Training & Coaching
Niel van Middelkoop — UX Researcher
niel.vanmiddelkoop@valsplat.nl LinkedInRecent werk
-
De perfecte Eletre app – dat kan alleen met rijders centraal
Lotus
-
Tijd om volwassen te worden
Odido