🎉 Valsplat neemt Braingineers over.

Lees het persbericht

Een customer journey is nooit af. De reis’ die je klanten afleggen is veranderlijk, dus het is belangrijk om je journey continu bij te houden en aan te scherpen – Journey Management noemen we dat.

Goed Journey Management levert heel veel op. Je weet altijd precies welke behoeften en frustraties je doelgroep heeft. Waar zich nieuwe kansen voordoen om de klantervaring te verbeteren. Een goed uitgewerkte customer journey helpt je prioriteren. Het helpt je om de juiste, strategische keuzes te maken in de doorontwikkeling van je organisatie of product.

Door je customer journey goed te managen weet je altijd precies waar zich nieuwe kansen voordoen.

Anne van der Veen

Verder praten?

Anne van der Veen — Lead CX Strategie en Organisatie

anne.vanderveen@valsplat.nl LinkedIn

Zo helpen wij je met Journey Management

In de basis pakken we Journey Management als volgt aan:
 

  • Staat je customer journey? Met die vraag beginnen we. Als je klantreis nog niet goed staat, als er nog inzichten ontbreken, dan moet je eerst Customer Journey onderzoek doen.
     
  • Kies je tool. Als we je inzichten hebben, is de vraag: hoe gaan we ze organiseren? Er zijn verschillende tools en templates die kunnen helpen om je journeys te managen. Door de uitwerking van je journeys te standaardiseren, heb je altijd de belangrijkste kansen in beeld. Het helpt je prioriteren. Waar kunnen we verbeteren? Waar gaan we geld insteken?
     
  • Uitrollen en bijhouden. Als je framework staat, wil je natuurlijk dat-ie goed gebruikt wordt. We leren je teams hoe ze samen kunnen werken vanuit de customer journey. Hoe ze het continu aan kunnen scherpen. En we laten ze zien wat het oplevert.

Wat je van ons mag verwachten

We doen al meer dan 20 jaar onderzoek. In die tijd hebben we eindeloos veel customer journeys gemaakt en ontwikkeld. Dit is wat je van ons mag verwachten als we samen aan de slag gaan:
 

  • Ervaren researchers die je team op sleeptouw nemen. We doen al klantonderzoek sinds we in 2000 met Valsplat begonnen. Het zit in ons dna. Het is het fundament van alles wat we doen.
     
  • Een strategische blik. Wij denken mee over de toepassing van je customer journey. We zorgen ervoor dat alle teams in je organisatie ermee aan de slag kunnen.
     
  • De afgelopen 25 jaar hebben we onderzoek gedaan voor zo’n beetje elke grote speler op de Nederlandse markt die digitaal serieus neemt. Die opgebouwde kennis – daar pluk je de vruchten van.
Anne van der Veen

Hulp nodig met je customer journey?

Anne van der Veen — Lead CX Strategie en Organisatie

anne.vanderveen@valsplat.nl LinkedIn