Voor goed UX onderzoek heb je de juiste experts nodig – ervaren researchers die precies weten hoe ze je vragen en aannames kunnen valideren.
Maar alles daaromheen is minstens zo belangrijk: een lab dat soepel werkt. Een respondenten panel met daarin de juiste mensen voor je onderzoek. En tools die je helpen om alle inzichten die je ophaalt goed te verwerken, managen en delen.
Met onze 25 jaar ervaring in het veld van UX Research weten we precies wat ervoor nodig is om alles uit je onderzoek te halen.
Voor goed UX onderzoek heb je de juiste experts nodig, maar de faciliteiten daaromheen zijn minstens zo belangrijk.
Verder praten? Je mag altijd mailen of bellen
Anne van der Veen — Lead CX Strategie en Organisatie
anne.vanderveen@valsplat.nl LinkedInWij kunnen je helpen met faciliteiten, werving en tooling
In de 25 jaar dat we onderzoek doen, hebben we onze processen steeds verder verfijnd. We weten heel goed welke tools en faciliteiten nodig zijn om goed te kunnen werken. Die kennis delen we graag met je. We focussen op drie gebieden:
-
Onderzoeksfaciliteiten
Je kunt op verschillende manieren met je doelgroep in gesprek: remote, in het UX lab, in een pop-up lab. We helpen je met het organiseren van al die vormen van onderzoek. We kunnen de tooling regelen voor remote onderzoek. We kunnen een in-house UX lab bouwen bij jullie op kantoor. Maar je bent ook welkom in de UX labs van ons zusje Happy Labs. Of we komen langs met een pop-up lab en nodigen klanten uit bij jullie op kantoor. Kortom: er is heel veel mogelijk. Wat de beste stap is? Dat bepalen we samen.
-
Werving en selectie
Respondenten kunnen je onderzoek maken of breken. Het vinden van de juiste respondenten kan best wat tijd kosten, of een drempel vormen om onderzoek te gaan doen. Wij maken werving makkelijk voor je. Je kunt gebruikmaken van ons respondenten panel. Maar we kunnen ook een eigen panel voor je optuigen.
-
Research tooling
Om user centered te werken, is het belangrijk dat klantinzichten goed geborgd worden. Ze moeten makkelijk terug te vinden en toegankelijk zijn voor iedereen in je organisatie – daar heb je tools voor nodig. Wij helpen je met het kiezen van de juiste tools (zoals Condens, Notion, Confluence, TheyDo, etc.) en we laten je zien op welke manier je ze het best kunt inrichten.
Trots op onze klanten
Wat je van ons mag verwachten
Als je je klant of gebruiker een prominentere plek wil geven in je organisatie, dan kunnen we je heel goed op weg helpen. Dit is wat je van ons mag verwachten:
- Ervaren researchers en strategen die je team op sleeptouw nemen. We doen al onderzoek sinds we in 2000 met Valsplat begonnen. Het zit in ons dna. Het is het fundament van alles wat we doen.
- Een strategische blik. We kijken goed naar de UX maturity van je organisatie. Op basis daarvan bepalen we wat nodig is qua faciliteiten, werving en tooling.
- We hebben samengewerkt met zo’n beetje elke grote speler op de Nederlandse markt die digitaal serieus neemt. Die opgebouwde kennis – daar pluk je de vruchten van.
Hulp nodig met je onderzoeksfaciliteiten?
Anne van der Veen — Lead CX Strategie en Organisatie
anne.vanderveen@valsplat.nl LinkedIn