Organisaties die meer klantgericht willen werken, krijgen in de dagelijkse praktijk te maken met een aantal uitdagingen. Want hoe optimaliseer je de processen en workflows? Hoe zorg je dat je mensen en teams op de juiste manier user centered gaan werken? Hoe vind je mensen met de juiste skills? Uitdagingen die wij maar al te goed kennen. En waar we je graag bij helpen. 

Wij geloven dat het investeren van tijd en energie in Research & Design Ops dé manier is om stappen te maken als organisatie. We hebben ruime ervaring in:

  • Het zorgen voor de juiste tools en systemen

  • Het vaststellen van duidelijke processen en richtlijnen

  • Het faciliteren van de samenwerking en communicatie tussen teams en afdelingen 

  • De juiste rollen aantrekken en ontwikkelen

  • Workshops en trainingen geven om vaardigheden en kennis te ontwikkelen

Hoe werken Research en Design Ops?

Zo doen wij dat het liefste: één van onze experts stapt voor een aantal maanden bij jullie aan boord. We haken dagelijks aan bij jullie teams en zitten dicht bij de belangrijkste stakeholders. We nemen alle processen en tools onder de loep. We zoeken naar mogelijkheden om de samenwerking tussen teams en afdelingen te verbeteren, efficiënter te werken en meer impact te maken met het werk dat gedaan wordt. Zo werken we vanuit de dagelijkse praktijk samen stap voor stap toe naar schaalbare oplossingen die écht werken.

Anne van der Veen

Reach out

Anne van der Veen — Lead CX Management en Operations

anne.vanderveen@valsplat.nl 020 330 54 54