🎉 Valsplat neemt Braingineers over.

Lees het persbericht

Een Customer Journey (of klantreis) geeft inzicht in alle stappen die je klanten zetten rondom je dienst of product – van het eerste moment tot het laatste contact.

Het helpt je om naar je dienstverlening en processen te kijken vanuit het perspectief van je klant – niet vanuit aannames. Het geeft de verschillende teams in je organisatie beter inzicht in hoe ze samen zorgen voor de klantervaring. Het maakt in één oogopslag duidelijk waar kansen liggen, wat je beter kan doen. Dat zit soms in simpele details, soms is het fundamenteler.

Met een Customer Journey geef je klanten een serieuze plek in je organisatie. Je geeft ze een stem. Je maakt ze zichtbaar. En daarmee leg je het fundament voor de ultieme klantervaring.

Een Customer Journey maakt in één oogopslag duidelijk waar kansen liggen, wat je beter kan doen.

Lia Bardoel

Verder praten over klantreizen?

Lia Bardoel — Lead Service Design & Innovatie

lia.bardoel@valsplat.nl LinkedIn
Valsplat onderzoeker laat designs zien aan een bezoeker in ARTIS

Wat je van ons mag verwachten

We doen al meer dan 20 jaar onderzoek. In die tijd hebben we eindeloos veel Customer Journeys gemaakt en ontwikkeld. Dit is wat je van ons mag verwachten als we samen aan de slag gaan:
 

  • Ervaren researchers die je team op sleeptouw nemen. We doen al klantonderzoek sinds we in 2000 met Valsplat begonnen. Het zit in ons dna. Het is het fundament van alles wat we doen.
     
  • Een strategische blik. Je krijgt meer dan een Customer Journey van ons. Wij denken mee over de toepassing, over de vervolgstappen. We zorgen ervoor dat alle teams in je organisatie ermee aan de slag kunnen.
     
  • De afgelopen 20 jaar hebben we onderzoek gedaan voor zo’n beetje elke grote speler op de Nederlandse markt die digitaal serieus neemt. Die opgebouwde kennis – daar pluk je de vruchten van.
Lia Bardoel

Verder praten? Je mag ons bellen of mailen.

Lia Bardoel — Lead Service Design & Innovatie

lia.bardoel@valsplat.nl LinkedIn