Wil je jouw product verbeteren of iets nieuws lanceren? Je doelgroep beter begrijpen en kansen ontdekken? Of een mensgerichte en waardegedreven cultuur creëren? We helpen je graag.
-
UX Research & Product Design
Goed design komt voort uit inzicht. Samen maken we een digitaal product dat perfect aansluit bij jouw doelgroep. Van de grote lijnen tot de kleinste details.
- UX Research
- UX/UI Design
- Concept Testing
- Product Visie
- Digitale toegankelijkheid
- Digitale inclusie
- Design Sprint
- Design System
- Cardsorting & Treejack
-
Service Design & Innovatie
Een ultieme klantervaring ontstaat niet per toeval. We helpen je begrijpen wie je doelgroep is, hoe hun wereld eruitziet. Dat vertalen we naar waardevolle diensten en producten.
- Exploratief Onderzoek
- Stereotyping
- Customer Journey
- Service Blueprint
- Experiment Design
- Waardeproposities
-
CX Strategie & Organisatie
Je klant echt centraal zetten? Dat vraagt wat van je organisatie – op elk niveau. Wij stomen je klaar met een gedeelde visie, de juiste skills en slimme processen.
- Maturity Scan
- CX Visie
- CX Metrics
- Teamontwikkeling
- Klantgericht prioriteren
- Journey Management
- Onderzoeksfaciliteiten
- Research & Design Ops
- Hulp van experts
-
Ontwikkeling & Leiderschap
We trainen jou of je team – van basistrainingen voor nieuwkomers, tot specialisaties voor doorgewinterde professionals.
- Training Onderzoeksmethodes
- Toegankelijke digitale producten ontwerpen
- Realiseer een succesvol Design System
- Training Experiment Design
- Training interviewtechnieken
Waardegedreven ontwerpen
Te veel digitale producten en diensten verspillen kostbare tijd, sluiten mensen uit of voegen simpelweg niks toe. Dat moet anders, vinden wij. Aanwijzen wat fout gaat is makkelijk. Maar wat maakt een digitaal moment dan wél waardevol?
Daar hebben we onze Heroes of Value voor. Deze tien superhelden zijn ontstaan uit jarenlang onderzoek en dagen je uit om op andere manieren naar je product of dienst te kijken.