We gaan aan de slag met de best mogelijke gebruikerservaring van een dienstverlening. Want blije klanten zijn loyale klanten. Van strategie tot de kleinste details, dwars door alle touchpoints heen: op elk moment dat de klant jouw dienst gebruikt.
Op zoek naar een nieuwe dienstverlening? Of willen jullie de bestaande dienst(en) beter aan laten sluiten bij de klant? Hier gaan we graag mee aan de slag! We brengen inzicht in de context en behoeften van jullie klant naar de hele organisatie. Zodat iedereen begrijpt hoe jullie de klant beter kunnen helpen om zo totale beleving te verbeteren.
Zo kunnen we je helpen:
-
Exploratief Onderzoek
Stap in de wereld van je klanten – en ontdek wat er zich allemaal achter, voor en naast dat scherm afspeelt
-
Experiment Design
Vroegtijdig echt gedrag toetsen door je belangrijkste aannames online of offline te valideren
-
Customer Journey Mapping
Krijg in een oogopslag overzicht op alle stappen die jouw klant doorloopt – en maak zo klantgerichte keuzes
-
Stereotyping & Persona’s
Geef je gebruikersgroepen een ‘smoel’
-
Waardeproposities
Diensten ontwikkelen die antwoord geven op échte klantbehoeften
-
Innovatie
Bedenk, onderzoek en test nieuwe ideeën als een start-up
-
Service Blueprinting
Krijg grip op de totale dienstverlening – van de stappen van de gebruiker tot de informatiearchitectuur aan de achterkant