🎉 Valsplat neemt Braingineers over.

Lees het persbericht

Om een product of dienst tot een succes te maken, moet elke stap die een klant doorloopt kloppen. Van de eerste oriëntatie, tot het gebruik van het product en dat ene belletje naar de klantenservice.

Een goede klantervaring ontstaat niet zomaar. Wat aan de voorkant gebeurt wordt mogelijk gemaakt door allerlei processen, mensen en systemen aan de achterkant. Dus als je een ultieme klantervaring neer wil zetten, moet je ook grip hebben op hetgeen dat achter de schermen gebeurt.

Daar helpt een Service Blueprint bij. Met een Service Blueprint kijk je niet alleen naar de gebruikerservaring aan de voorkant (de Customer Journey), maar ook naar de mensen en processen die dat mogelijk maken aan de achterkant. Je brengt alles samen in één overzicht. Zo maak je inzichtelijk wat je kunt doen om de klantervaring naar een nog hoger niveau te tillen. 

Je kunt een Service Blueprint maken voor een bestaand product, maar ook voor een nieuwe propositie.

Met een Service Blueprint kijk je niet alleen naar de gebruikerservaring aan de voorkant, maar ook naar de mensen en processen die dat mogelijk maken aan de achterkant.

Lia Bardoel

Service Blueprint maken?

Lia Bardoel — Lead Service Design & Innovatie

lia.bardoel@valsplat.nl LinkedIn
Twee mensen aan een tafel die schrijven op post its

Wat je van ons mag verwachten

We zijn echte onderzoekers: we zijn precies, we zijn scherp. We zorgen ervoor dat we het maximale uit je team halen. Dit is wat je van ons mag verwachten als we samen aan de slag gaan:
 

  • Onze service designers begrijpen de digitale wereld. Ze zijn ervaren. Geen uitdaging is te complex of ambitieus voor ze.
     
  • Een strategische blik. Je krijgt meer dan een Service Blueprint van ons. Wij denken mee over de toepassing, over de vervolgstappen. We zorgen ervoor dat alle teams in je organisatie ermee aan de slag kunnen.
     
  • De afgelopen 20 jaar hebben we onderzoek gedaan voor zo’n beetje elke grote speler op de Nederlandse markt die digitaal serieus neemt. Die opgebouwde kennis – daar pluk je de vruchten van.
Lia Bardoel

Hulp nodig met je Service Blueprint?

Lia Bardoel — Lead Service Design & Innovatie

lia.bardoel@valsplat.nl LinkedIn