We verbeteren de ervaring van jullie dienstverlening of gaan op zoek naar kansen voor nieuwe diensten. We zorgen dat de hele organisatie weet wat de doelgroep nodig heeft. Nu en in de toekomst.
Sparren over jullie uitdaging?
Lia Bardoel — Lead Service Design & Innovatie
lia.bardoel@valsplat.nl 020 330 54 54Zo kunnen we je helpen:
-
Exploratief Onderzoek
Stap in de wereld van je doelgroep en leer alles over hun wensen, behoeften en frustraties.
-
Experiment Design
Experimenteer vroeg in je proces om te ontdekken hoe klanten reageren op je ideeën.
-
Customer Journey
De ultieme klantervaring neerzetten? Begin bij je Customer Journey.
-
Stereotyping
Definieer verschillende klantgroepen en bedenk oplossingen die perfect bij ze passen.
-
Waardeproposities
Een succesvol product begint bij een propositie die naadloos aansluit op klantbehoeften.
-
Service Blueprint
Krijg grip op je totale dienstverlening – van het klantcontact aan de voorkant, tot de techniek aan de achterkant.