De beste dienstverlening en de mooiste innovaties komen voort uit diepgaand begrip van je klanten. Wij helpen je om constant een vinger aan de pols te houden, om te begrijpen wie je klanten zijn. We praten met ze, we kijken met ze mee. We zien wat er gebeurt in hun wereld. Dat helpt ons aan de ene kant om je huidige product of dienst telkens weer te verbeteren. Aan de andere kant helpt het om kansen te spotten voor verrassende, nieuwe proposities.
Kort samengevat: we helpen je begrijpen, verbeteren en innoveren.
Meer over onze visie op Service Design & Innovatie.
Begrijpen
Hoe beter je je klanten begrijpt, hoe beter je dienst of product wordt. We doen interviews. We observeren. We zetten surveys uit. Tot we precies weten wie je klanten zijn.
Verbeteren
We nemen je klantreis onder de loep: wat kan beter? Waar liggen kansen? Waar doet het pijn? We bedenken oplossingen en krikken stap voor stap de klantervaring op.
Innoveren
Door continu met je klanten in gesprek te blijven, heb je snel door wat er verandert, waar kansen liggen. Daar kun je op inspelen met slimme innovaties – nog voordat je concurrenten dat doen.
Recent werk
-
Kunstmuseum — Hoe kunst voor scholieren tot leven komt met digitale tools
-
Bol & PostNL — Snel weten of je idee werkt? Je antwoord is experiment design