We verbeteren de ervaring van jullie dienstverlening of gaan op zoek naar kansen voor nieuwe diensten. We zorgen dat de hele organisatie weet wat de doelgroep nodig heeft. Nu en in de toekomst.
Sparren over jullie uitdaging?
Lia Bardoel — Lead Service Design & Innovatie
lia.bardoel@valsplat.nl 020 330 54 54Zo kunnen we je helpen:
-
Exploratief Onderzoek
Stap in de wereld van je klanten – en ontdek wat er zich allemaal achter, voor en naast dat scherm afspeelt
-
Experiment Design
Vroegtijdig echt gedrag toetsen door je belangrijkste aannames online of offline te valideren
-
Customer Journey Mapping
Krijg in een oogopslag overzicht op alle stappen die jouw klant doorloopt – en maak zo klantgerichte keuzes
-
Stereotyping & Persona’s
Geef je gebruikersgroepen een ‘smoel’
-
Waardeproposities
Diensten ontwikkelen die antwoord geven op échte klantbehoeften
-
Innovatie
Bedenk, onderzoek en test nieuwe ideeën als een start-up
-
Service Blueprinting
Krijg grip op de totale dienstverlening – van de stappen van de gebruiker tot de informatiearchitectuur aan de achterkant