CX Management, ofwel Customer Experience Management, staat voor user centered werken in de gehele organisatie. We ontwerpen, optimaliseren en monitoren de interactie die je klanten met je bedrijf hebben. Met als doel: elke klant een positieve ervaring geven. Want tevreden klanten zijn loyale klanten, en vormen je meest waardevolle reclame. 

User centered werken heeft een positieve invloed op je reputatie, je omzet en je succes op de lange termijn. Maar het omvat meer dan alleen onderzoek doen. Het is de klant aan tafel zetten in elke fase van het ontwerpproces. 

Het begint bij een heldere probleemformulering: waar zitten de pains en de gains? Met welke meerwaarde voor de klant kun jij je eigen businessdoelen sneller behalen? Als je de klant ook betrekt bij de prioritering van die doelen, kun je de sweet spots’ ontdekken. En geef je de klant een stem bij het maken van keuzes die voor hen het meest relevant zijn, dat is dat nóg waardevoller. 

Wat heb je nodig om je teams klaar te stomen om user centered te werken? Dat is een grondige ‑maar mooie!- operatie. We hebben de juiste tools in huis, en ontwikkelen nieuwe processen en rollen. Samen werken we toe naar een volwassen organisatie – gericht op de klant.

Anne van der Veen

Laten we kennismaken!

Anne van der Veen — Lead CX Management en Operations

anne.vanderveen@valsplat.nl 020 330 54 54
Robbert Hesp

Verder praten of team opschalen?

Robbert Hesp — Account Lead

robbert.hesp@valsplat.nl 020 330 54 54