CX Management draait om klantgericht werken. Op elk niveau in de organisatie. We zorgen dat je een optimale klantervaring kunt bereiken en behouden. Want blije klanten zijn trouw. En dat versterkt je merk en vergroot je succes.
Sparren over jullie uitdaging?
Anne van der Veen — Lead CX Management en Operations
anne.vanderveen@valsplat.nl 020 330 54 54Zo kunnen we je helpen
-
CX Vision
Van visie naar CX strategie: we creëren de stip aan de horizon voor jullie klantervaring
-
CX Management
Samen naar een volwassen organisatie – gericht op de klant
-
Research & Design Ops
Optimaliseer je teamprocessen
-
Design System
Ga sneller live en verhoog je consistentie
-
Trainingsprogramma’s & UXR Coaching
Wij bouwen aan een sterke UX-cultuur binnen je organisatie
Waarom is CX Management belangrijk voor organisaties?
Volwassen CX Management leidt tot betere gebruikerservaringen. Het zorgt voor een consistente, positieve ervaring voor klanten – wat de klanttevredenheid vergroot. Dat resulteert uiteindelijk weer in meer loyaliteit en betrokkenheid bij producten of diensten. Ook is het een kostenbesparing. Als je de ervaringen en wensen van de klant al vroeg in het proces meeneemt, helpt dat bij het snel (h)erkennen van problemen. Verbeteringen zijn vervolgens ook sneller doorgevoerd: dus veel minder kans op dure herontwerpen of fixes.
Wat zijn de verschillende niveaus van CX Management?
Wij hebben ons eigen Maturity scale gemaakt, gebaseerd op meer dan twintig jaar ervaring in de digitale wereld. Wij gaan uit van 6 niveaus, van ‘Unrecognized’ tot ‘Institutionalized’.
Hoe lang duurt het om een stap te zetten op de Maturity ladder?
De tijd die nodig is om een stap te zetten is afhankelijk van veel verschillende factoren, zoals de beschikbare middelen voor CX Management en de toewijding van de stakeholders. Ook duurt het langer naarmate je verder komt op de Maturity ladder. Over het algemeen kan de duur van elke stap variëren van 2 tot 5 jaar.
Recent werk
-
NS — Een design system van wereldklasse
-
PostNL — Hoe je klanten centraal stelt in een grote organisatie
-
Randstad — Hoe we Randstad’s multi-brand design system bouwden