Wij zijn Valsplat. We zijn onderzoekers en ontwerpers in de digitale wereld. We ontwerpen een toekomst waarin de mens op één staat. Waarin vanuit de eindgebruiker wordt gedacht. Waarin technologie niemand uitsluit, en bijdraagt aan een betere wereld.
Waar kunnen we je mee helpen?
-
Product Design
We leren je klant kennen en ontwerpen je digitale product zodat zij er echt blij van worden. Van het grote idee tot de knopjes, formuliervelden en labels.
Meer over Product Design-
UX Testing & Concept Testing
Check of je doelgroep je product begrijpt en waardeert
-
UX/UI Design & UX Writing
We ontwerpen jouw site, app, of ander digitaal product in tekst en beeld
-
UX Strategie
Maak je app of site succesvol door je UX strategie helder te krijgen. Voor je klanten, maar ook voor je organisatie.
-
Design Sprint & Concept Cars
Vertaal je ideeën naar een concreet prototype
-
Treejacking & Cardsorting
Ontdek de ideale navigatie voor je website of app
-
Digitale toegankelijkheid
Maak je website of app toegankelijk voor een zo groot mogelijk publiek
-
-
Service Design
We ontwerpen diensten die aansluiten op het gedrag en behoeftes van de eindgebruiker. Dwars door alle kanalen, altijd vanuit de belevingswereld van de klant.
Meer over Service Design-
Exploratief Onderzoek
Stap in de wereld van je klanten – en ontdek wat er zich allemaal achter, voor en naast dat scherm afspeelt
-
Experiment Design
Vroegtijdig echt gedrag toetsen door je belangrijkste aannames online of offline te valideren
-
Waardeproposities
Diensten ontwikkelen die antwoord geven op échte klantbehoeften
-
Customer Journey Mapping
Krijg in een oogopslag overzicht op alle stappen die jouw klant doorloopt – en maak zo klantgerichte keuzes
-
Service Blueprinting
Krijg grip op de totale dienstverlening – van de stappen van de gebruiker tot de informatiearchitectuur aan de achterkant
-
Stereotyping & Persona’s
Geef je gebruikersgroepen een ‘smoel’
-
Innovatie
Bedenk, onderzoek en test nieuwe ideeën als een start-up
-
-
CX Management en Operations
Reach out
Anne van der Veen — Lead CX Management en Operations
anne.vanderveen@valsplat.nl 020 330 54 54We stomen je teams klaar voor user centered werken. Met een gedeelde visie en schaalbare processen.
Meer over CX Management en OperationsReach out
Anne van der Veen — Lead CX Management en Operations
anne.vanderveen@valsplat.nl 020 330 54 54-
Design System
Ga sneller live en verhoog je consistentie
-
Research & Design Ops
Optimaliseer je teamprocessen
-
CX Vision
Van visie naar productstrategie: we creëren de stip aan de horizon voor jullie klantervaring
-
CX Management
Samen naar een volwassen organisatie – gericht op de klant
-
Trainingsprogramma’s & UXR Coaching
Wij bouwen aan een sterke UX-cultuur binnen je organisatie
-
-
Academy
We trainen jou of je team – van basistrainingen voor nieuwkomers, tot specialisaties voor doorgewinterde professionals.
Meer over Academy-
Training Onderzoeksmethodes
Krijg meer grip op het onderzoekslandschap en leer bepalen welke methode het best bij jouw vraag past
-
Toegankelijke digitale producten ontwerpen
Leer alles over digitale toegankelijkheid en veranker het in je organisatie en teams
-
Realiseer een succesvol Design System
Leer alles over Design Systems: van het slim opzetten tot succesvol lanceren binnen jouw organisatie
-
Training Experiment Design
Leer hoe je vroegtijdig kunt toetsen of je idee aanslaat
-
Training interviewtechnieken
Haal alles uit je interviews – zonder te beïnvloeden
-
Nieuw product of tijdelijk je team opschalen? Let's talk!
Robbert Hesp — Account Lead
robbert.hesp@valsplat.nl 020 330 54 54Klanten de ultieme ervaring bieden
Dat is ons doel. Want alleen dan veranderen zij in loyale klanten. Teveel digitale producten zijn nog tijdrovend, sluiten mensen uit, of voegen simpelweg weinig toe. Dat moet anders, vinden wij. Aanwijzen wat fout gaat is makkelijk. Maar wat maakt een digitaal moment dan wél waardevol?
Daarvoor hebben we onze Heroes of Value ontwikkeld. Deze brainstormtool helpt om je product of dienst nog waardevoller te maken. De tien helden zijn gebaseerd op inzichten uit jarenlang gebruikersonderzoek, en dagen je uit om vanuit verschillende perspectief naar je product of dienst te kijken.