Met onderzoek, ontwerp & strategie
Je product verbeteren, een nieuw idee lanceren of je doelgroep beter begrijpen? Wij helpen je kansen benutten, altijd met de mens centraal.

-
UX Research & Product Design
Goed design komt voort uit inzicht. Samen maken we een digitaal product dat perfect aansluit bij jouw doelgroep. Van de grote lijnen tot de kleinste details.
- UX Research
- Neuro UX Research
- UX/UI Design
- Concept Testing
- Cardsorting & Treejack
- Product Visie
- Digitale toegankelijkheid
- Digitale inclusie
- Design Sprint
- Design System
-
Service Design & Innovatie
Een ultieme klantervaring ontstaat niet per toeval. We helpen je begrijpen wie je doelgroep is, waar hun behoeften liggen. Dat vertalen we naar waardevolle diensten en producten.
- Exploratief Onderzoek
- Stereotyping
- Customer Journey
- Service Blueprint
- Experiment Design
- Waardeproposities
-
CX Strategie & Organisatie
Je klant echt centraal zetten? Dat vraagt wat van je organisatie – op elk niveau. Wij stomen je klaar met een gedeelde visie, de juiste skills en slimme processen.
- CX Maturity Scan
- CX Visie
- CX Metrics
- Teamontwikkeling
- Klantgericht prioriteren
- Journey Management
- Onderzoeksfaciliteiten
- Research & Design Ops
-
Training & Coaching
We trainen de teams in je organisatie – van basistrainingen voor nieuwkomers tot specialisaties voor doorgewinterde professionals.
- Starten met user centered design
- Onderzoeksaanpak bepalen
- Onderzoek uitvoeren
- Inzichten uitwerken en delen
- Design Sprint
- Design Systems
- Accessibility
- Experiment Design
- Customer Journey Mapping
- Stereotyping
- Service Blueprinting
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Vertel ons over jouw uitdaging, dan zoeken we samen de beste aanpak.
Een digitale ervaring moet waardevol zijn, voor iedereen
Toch zien we nog te vaak producten die tijd verspillen, mensen buitensluiten of gewoon weinig toevoegen. Onze Heroes of Value dagen je uit om anders naar je product of dienst te kijken.
Haal het beste uit je product
We laten je graag zien waar de verbeterpunten én kansen liggen voor jouw product